Ge det en chans till

2kommentarer

Igår testade jag Indoor Walking för andra gången. Det var verkligen som jag trodde, det gäller att ge det mer än en chans. Det som peppade mig lite extra var att Lizze, Elin och Ann-Helen var med, allting blir roligare med träningskompisar tycker jag. Anledningen till att jag ville ge det en chans till är för att jag vågar alltid pressa mig själv mer när jag har provat det innan. En annan sak är att jag slipper tänka lika mycket eftersom tekniken sitter kvar från förra gången. Så igår var jag både svettig och nöjd efter passet och idag har jag lite lite träningsvärk. Härligt! 
Bilden kommer härifrån.
Jag och Johan håller på och letar billigare bilförsäkring just nu, än så länge skiljer det 3000 kr om året, sjukt. 
Kram Rebecka

2 kommentarer

Elin

14 Feb 2013 15:28

Jag har redan bokat nästa vecka :) och bodypump på måndag!

Elin

14 Feb 2013 15:29

Jag har redan bokat nästa vecka :) och bodypump på måndag!

Kommentera

Publiceras ej