"Gott, gott gottigottgott" som vi säger här hemma

1kommentarer

Tung i huvudet och allmänt trött, första arbetsdagen efter semestern kändes verkligen när jag kom hem idag. Precis innan vi åkte beställde jag och Lizze två nya smaker på proteinpulver, jag hämtade inte dem då för att jag inte hann med packning och så. Istället för att hamna i soffan bestämde jag mig för att ut och gå, på vägen hämtade jag upp proteinpulverna. Den smaken jag har varit mest sugen på att testa är päron och vanilj. Först reaktionen var positiv, den luktar gott som en piggelin smakar. Den var precis lika god också! För att få känslan av milkshake provade blandade jag den med is, lite lättmjölk och kesella. Testa ni också, har ni andra idéer på hur man kan blanda den (förutom med vatten) får ni gärna kommentera och dela med er.
 
 
Kram Rebecka
proteinpulver, päron, tips, vanilj, whey80,

1 kommentarer

B R O W N S U G A R

06 Feb 2013 14:57

Gott!

Kommentera

Publiceras ej