Inte normalt...

0kommentarer

Att man tror att man kan ha ett normalt liv när man jobbar skift är ju bara till att glömma. Jobbar förmiddag denna vecka och är trött som bara den, att gå upp 04:20 för att ta sig till jobbet känns inte normalt. Eftersom man stiger upp så tidigt är man fruktansvärt trött när man kommer hem och vill inget annat än att sova. Men denna dag försökte jag ta mig till gymmet för att springa lite då jag vet att kroppen inte skulle orka så långt. Blev bara 15min på löpbandet och 5min på roddmaskinen. Det är bättre än ingenting i alla fall. Kondisen kändes bra och hade benen och jag varit piggare så hade det säkert blivit mer tränat. Så i fortsättningen blir det kondis-träning på helgen och de veckor jag är på kontoret. Jag får väl se det såhär att jag går/luffsar och står hela dagarna på jobbet. Min kropp är ju ändå van att bara sitta på jobbdagarna.

Kram Lizette

Kommentera

Publiceras ej