Torsdag

0kommentarer

Skulle jag jobba i samma stad som jag bor så hade jag börjat träna mycket oftare på morgonen. Det är bara att köra sitt pass i lugn och ro för det är alltid få personer på gymmet tidigt på morgonen. Vi var två där idag, det dök upp en kille till precis när jag skulle gå. Alla maskiner är i princip lediga hela tiden. Bara att välja och vraka. Benen fick sig en omgång idag, många övningar och högt tempo. Var lite jobbigt när jag skulle gå hem eftersom det hade snöat och mina skor är lite hala, det var lite svårt att hålla emot och inte halka. En vacker dag kanske jag har lika snygga ben som hon på bilden :)
 
Jag har beställt lite kosttillskott från Topformula.se. Vet inget alls om kvalitén på grejerna men jag hade en rabattkupong som gav 200 kr om man handlar för 400 kr så det är värt att prova i alla fall. De har redan skickat grejerna så jag hinner kanske till och med få dem i morgon, hoppas! Har någon av er testat att köpa något ifrån dem?
Kram Rebecka
morgonträning, topformula,

Kommentera

Publiceras ej