Stress

0kommentarer

 
Just nu är jag inne i en stressig period på jobbet. Lediga dagar gör att jag vill komma ifatt, det är lika mycket som ska göras fast på färre dagar. Tur att jag tycker att det är roligt. När det är såhär behöver jag träningen mer än annars.
Träningen är verkligen avkopplande för mig och överst på listan över avkopplande träning är ridlektionerna på tisdagar. Fullt fokus på hästen annars fungerar det inte. Hästintresset har börjat få ta lite mer plats och därför har jag köpt ny utrustning. Lyxigt med ny hjälm, jacka, byxor och strumpor. Från beige till blå. Bilder kommer. 
Bilden ovanför är från min, Johan och Bellas utflykt i lördags, vi tog en tur till Tingsryd (där jag köpte grejerna och där även bilden är tagen) för att senare åka vidare till Växjö för shopping. 
 
Kram Rebecka
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej