Hästis och Anna.

1kommentarer

Denna helgen har Anna varit på besök från Göteborg så igår var vi tillsammans i stallet. Hon har bara ridit lite när hon var liten så vi tog det väldigt lugnt. Hon fick prova att skritta lite men höll på att frysa ihjäl. Jag tog en galopp och Hästis blev så glad att det blev bocksprång på bocksprång. Lilla gubben, klart att han blev glad eftersom vädret har varit kasst och det har varit svårt att galoppera den senaste tiden. Synd att jag inte har ett ridhus i närheten.
Annas betyg efter turen till stallet var "Jag är ledsen men jag är verkligen ingen hästtjej". Det är okej, jag gillar henne ändå.
Kram Rebecka

1 kommentarer

Anna

11 Feb 2013 19:53

Ärligt, det var fuck cold ute. Och jag är verkligen ingen hästtjej men tur att du är det iallafall. Dock var hästis väldigt söt så till våren kan jag tänka mig att springa vid sidan :)

Kommentera

Publiceras ej