Proteinpulver

0kommentarer

Hade tänkt berätta lite varför jag började med proteinpulver och vilka jag testat. I höstas trappade jag upp mitt tränande och det resulterade i att jag var konstant trött i kroppen. Så jag bestämde mig för att testa Whey-80 och smaken Cookie någonting. Kroppen kändes bättre och resultaten blev lite bättre. Dock tar jag endast proteinpulver vid träning. Kan hända någon gång att det blir i en smoothie men oftast i samband med träning. När det nu var dags att beställa nytt så delade jag och Rebecka på två smaker. Denna gång blev det mintchoklad och päron / vanilj. Båda är mycket goda. Mintchoklad passar jättebra i smoothies. Päron / vanilj passar nästan bäst med vatten tycker jag. Kan verkligen rekommendera alla tre smaker men Cookie och Päron / vanilj kan behöva ha någon att bryta av med. Kram Lizette

Kommentera

Publiceras ej