Gym efter jobb

0kommentarer

Tisdag och jag är sjukt trött. Inte roligt att jobba förmiddag alltså 0600-1406. Att börja redan klockan sex och sedan ha 3,5mil till jobbet gör att man går upp vid 0445 senast. Då är man trött när man kommer hem vid 15. Men jag försöker ändå ta mig till gymmet dessa veckor. Men för att det ska gå rätt så bra måste man iväg med en gång när man kommer hem. Annars hinner man bli för trött. 
 
 
Så för att få lite inspiration idag bytte jag gym. Vi har två att välja på. Det ena har jag runt hörnet och det andra lite längre bort. Tog det som är lite längre till idag och det kändes helt okej. Kommit in i en svacka då jag inte tycker att det är superkul att gymma. Men det är bara att kämpa igenom och hoppas att lusten snart kommer tillbaka. Så om ni tröttnar eller har en svacka, försök komma iväg ändå. Hitta ny inspiration, hjälper kanske att byta gym (om du har möjligheten).
 
Kram Lizette

Kommentera

Publiceras ej