Test av Shapy.se

2kommentarer

Jag läste igår om Shapy.se på bloggen Sparkibaken och var tvungen att testa själv. Jag kunde testa några pass gratis vilket är perfekt, precis som när gym brukar ha med en gratis träningsvecka. Deras idé är hemmaträning fast det ska vara som att gå på ett pass på gymmet. Passet som jag provade heter 3 i 1 - Mixklass och består av dans, benstyrka och core. Fördelarna med Shapy är att det är billigare och inte styrt av öppettider utan det ska gå och träna när som helst och var som helst. Och jag tycker att de har lyckats att få till känslan, alla ni som har testa gruppass kommer att känna igen er, instruktörerna är bra och övningarna enkla men jobbiga. Nackdelen är just att inte komma iväg, det är lätt att börja tänka på att måsten som behöver fixas hemma. Jag tycker att ni ska prova, jag gillar att komma iväg och svettas men det är absolut en bra träningsform för er som inte har möjlighet eller gillar hemmaträning. Nu ska jag hoppa in i duschen och få i mig en bit mat efter detta pass.
Kram Rebecka
 
 
 
hemmaträning, shapy.se, test, tips,

2 kommentarer

Therese

20 Feb 2013 09:18

Men gud, det här får ju till och med mig att tycka att träning inte verkar så tokigt :-)

Svar: Visst det är supersmidigt.
thenewskinny.blogg.se

Mariie

20 Feb 2013 14:25

Jättebra blogg med bra tips! :]

Svar: Tack! :)
thenewskinny.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej