Söndagens

1kommentarer

Igår var det verkligen härligt väder. Solen sken och det var riktigt krispigt ute. Jag var först ute på en ridtur tillsammans med A, det går mest att skritta just nu vilket gör att det är riktigt kallt efter ett tag. Dagens action var de två pulka åkande barnen som gjorde hästarna livrädda. Båda två gjorde en tvärvändning och ville hem. Allt gick bra och efter det var det en lugn tur. När jag kom hem var mina tår så stelfrusna att det gjorde riktigt ont i duschen. En kvart senare var de normala igen. Usch vad ont det gjorde. 
Det var nog solen och den friska luften som gjorde det för efter jag var riktigt pigg och ville till gymmet. Johan var inte lika pigg men efter lite övertalning gick det bra. Vi fokuserade mycket på armar och passet kändes bra. Dagens miss var att jag nästan tappade en hantel i ansiktet, haha. Fint.

 
 
 
 

1 kommentarer

Bella

24 Jan 2013 19:55

Jag kan se muscles baby ;)

Kommentera

Publiceras ej