Årets premiär

2kommentarer

Igår startade årets ridlektioner för min del. Jag fick ha hästen Ebba igen vilket jag är glad för. Hon är väldigt positiv och gillar jobb, hon försöker alltid göra sitt bästa. Det var ett bra pass, vi jobbade mycket med volterna och lydnad, mest för att komma igång. Maria (ridläraren) tyckte att jag hade vilat mig i form men såklart finns det mycket att jobba på. Min sits behöver förbättras, inte glömma bort att titta långt fram, vara balanserad, avslappnad i häl och knä. Ebba är ganska känslig, när jag gör rätt märks det direkt på henne. Det finns alltid något nytt att lära och förbättra.
Kram Rebecka

2 kommentarer

Anonym

27 Mar 2013 12:55

Går du på ridskola... Har du egen häst?<3

Svar: Se ovan :)
thenewskinny.blogg.se

Clara

27 Mar 2013 12:56

Går du på ridskola... Har du egen häst också????<3

Svar: Jag rider lektion en gång i veckan och sedan rider jag en annan häst så ofta jag kan och hinner.
thenewskinny.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej