Träningsappar

1kommentarer

Jag hittade lite nya träningsappar innan idag och passade på att prova en av dom med en gång. Ibland har man inte tid att gå till gymmet. Kan ju vara så att man är på resande fot och då är dessa riktigt bra. Den jag testade heter Daglig ända workout, gratis, dessa "daglig" finns i lite olika; ben, mage, ända, arm och cardio. Jag tog hem ända, ben och mage. I själva appen kan man sedan välja på 5, 8 eller 10minuters träning. Övningarna visas sedan med video och förklarande text. Tidur räknar ner hur länge du ska göra övningen och när det är dags att byta. Jag testade rumpa i 5 min och det känns som en väldigt bra app om man inte har tid för gymmet. Appen finns som gratis och som betal. Bara ta hem nu och prova er fram. 
 
Kram Lizette
 

1 kommentarer

emma svensson!

11 Mar 2013 12:25

De är riktigt bra! ger verkligen träningsvärk

Svar: Härligt :)
thenewskinny.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej